1 ![]() | SOFTLAN windfrisch 1l Cena: 11,99 zł |
2 ![]() | Lenor Aprilfrisch 950 ml / 38 płukań Płyn do płukania Cena: 16,39 zł |
3 ![]() | ANTIKAL SPRAY 750 ml CLASSIC Preparat do ochrony i usuwania kamienia Cena: 23,99 zł |
4 ![]() | Persil Sensitive Megaperls NEU 1,120 kg / 16 prań Cena: 41,99 zł |
5 ![]() | Czekolada z okienkiem Nussbeisser 100 g Cena: 7,49 zł |
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio:
Pocztex do 20 kg 15,50 PLN
Pocztex do 20 kg - Pobraniowa 18,50 PLN
Kurier Inpost do 30 kg 19,90 PLN
Kurier INPOST do 30 kg - Pobraniowa 24,90 PLN
Niniejszy rozdział dotyczy wyłącznie Klientów będących Konsumentami oraz Przedsiębiorcami, którzy mają uprawnienia konsumenta. (Definicja w rozdz.II pkt. 5 niniejszego regulaminu).
Niniejszy rozdział dotyczy wyłącznie Klientów będących Konsumentami.
Produkty oferowane w Sklepie Internetowym objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Dostarczamy produkty wolne od wad. Istnieje domniemanie, że jeżeli Konsument zgłosił rękojmię Sprzedawcy w ciągu 12 miesięcy od doręczenia produktu to wada produktu istniała już w chwili jego wydania.
Oświadczenie o złożeniu reklamacji na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową może być przekazana m.in. na:
Sklep Pralinka. PRALINKA.PL, ul. Leśna 25, 64-410 Sieraków adres e-mail: sklep@pralinka.pl
W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną
Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Konsument wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
Rękojmia jest wyłączona wobec Klientów Przedsiębiorców.
Sklep Internetowy rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta
W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt.5, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatnej naprawy lub wymiany produktu na nowy, obniżenia ceny lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Sklep Internetowy zwróci Klientowi równowartość ceny produktu. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub adres korespondencji.
Przykładowy formularz Reklamacyjny znajduję się na stronie zamówienia oraz dołączony jest do niniejszego regulaminu.